Obecnie Użytkownik ma dostęp do szczegółowych planów 30 największych miast Polski oraz umieszczonych w nich obiektów. Cyfrowe mapy oraz technologię do ich obsługi dostarczyła łódzka Spółka Emapa. „To już kolejny w ostatnich miesiącach tego typu projekt, do którego dostarczamy dane i technologię” – mówi Mariusz Stasiak, Wiceprezes Zarządu Spółki Emapa. „Emapa od dawna operuje na rynku map cyfrowych oraz technologii mobilnych i zdążyła wyrobić sobie solidną markę. Jesteśmy znani z rzetelnych danych i innowacyjnej technologii zdejmującej z naszych klientów ciężar obsługi danych mapowych (system MapCenter). To oraz nowoczesny i elastyczny model prowadzenia działań biznesowych sprawia, że najwięksi gracze na rynku wybierają właśnie naszą ofertę. Z chęcią podjęliśmy współpracę nad projektem IMapa m.in. dlatego, że staramy się promować rozwiązania innowacyjne. Serwis IMapa niewątpliwie do takich należy, oferuje bowiem niedostępną dotąd funkcjonalność: elektroniczny plan miasta dostępny w telefonie każdego z nas. Możemy go w każdej chwili uruchomić i możemy zrobić to bez łączenia się z Internetem. Koszt smsa z zamówieniem planu miasta to zaledwie kilka złotych, co sprawia, że jest to produkt dostępny dla każdego. Są to niezaprzeczalne zalety serwisu, do których dodać należy jeszcze szereg dodatkowych funkcji.”
Serwis IMapa posiada również duży potencjał jako platforma reklamowa. Zainteresowanym reklamodawcom oferuje różnorakie formy promocji: od elektronicznych wizytówek firmy, poprzez baner reklamowy, po reklamy video. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami działania nowego serwisu: www.imapa.pl.